تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79

Wiki Article


توجه داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی باید هر دو دستگاه از آن پشتیبانی کنند. بازی های 4K HDR ، حتی از زاویه دید گسترده ای ، رنگ های پر جنب و جوش تری را ارائه می دهند. تصاویر واقعی با 5.1 Virtual Surround Sound همراه هستند که شما را با صدای غنی و دراماتیک برای یک تجربه بازی کامل هماه می کند. همکاری ال‌جی با Xbox به شما اطمینان می‌دهد که برای بازی‌های نسل بعدی آماده هستید. به لطف کیفیت تصویر خیره کننده و زمان پاسخگویی بسیار سریع، از Xbox خود بیشترین بهره را ببرید. فناوری محدوده دینامیکی خود ال‌جی، HDR 10 Pro، روشنایی را برای افزایش رنگ، آشکار کردن هر جزئیات کوچک و ارائه وضوح واقعی به هر تصویر تنظیم می‌کند – همچنین محتوای HDR معمولی را تشدید می‌کند.


این سایت به زبان انگلیسی است و به زودی به بزرگترین سایت ال جی در جهان تبدیل می شود . این فناوری ویژگی جالبی که دارد این است که می تواند اندازه اتاق ، موقعیت تلویزیون و حتی فاصله نشستن شما از تلویزیون را به وسیله ی ریموت کنترل جادویی بررسی کند . سپس به وسیله ی این اطلاعات و داده ها ، پردازنده α5 Gen four Processor صدا را متناسب با فضای شما ، تنظیم و متعادل می کند. زاویه دید گسترده به شما اجازه می دهد تا از هر زاویه به تلویزیون نگاه کنید کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده کنید. تلویزیون هایی که به پنل IPS مجهز شده اند برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است. استفاده از پنل IPS بر روی صفحه نیز، زاویه دید را تا 60 درجه افزایش داده و این یعنی که هنگام تماشا کردن از اطراف و زاویه های کناری شاهد افت کیفیت نخواهید بود و تصاویر همان طور که از روبرو نمایان هستند، از کناره ها نیز بدین صورت نشان داده می شوند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد. تمام حقوق این سایت متعلق با نام شرکت تولیدی بازرگانی سپهر سناباد ماهان می باشد. لباسشویی WF80F5E2W4WEUدرای قابلیت حذف لکه یا REMOVE stains قابلیت منحصر بفرد جهت زدودن کثیفی و لکه های روی پارچه می باشد.همچنین با تولید حباب مواد شوینده به کونه موثر تری به سطح پارچه نفوذ می کند و هر نوع لکه مانند... دادگاه دریافت که RCA امیتاز طرح تلویزیونی که توسط فیلو تیلور فرانس وورس داده شد را نقض کرد. اختلاف در این بود که آیا اولین بار فرانس وورس بود یا زوریکین که تلویزیون امروزه را اختراع کرد. بعضی از اینها ادعا دارند وقتی که فرانس وورس برای اولین بار می خواست آن را بسازد، این RCA بود که اولین بار به خرید و فروش تلویزیون می‌پرداخت و کارمندان RCA بودند که تاریخ اختراع تلویزیون را نوشتند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت


این تلویزیون دارای تکنولوژی AI Acoustic Tuning نیز می باشد و صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد، تنظیم می کند. ال جی به کمک تکنولوژی Dolby AC-3، Dolby AC-4، Dolby Digital و EAC3 کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K ال ای دی 75UP8100 گزینه مناسبی برای افراد گیمر است که بجز رزولوشن و کیفیت بالای صفحه نمایش، از قابلیت های کنترل از راه دور، صوت قوی sixteen واتی، ریموت جادویی و قابلیت های دیگر برخوردار است. افرادی قصد خرید تلویزیون ال جی را با ضمانت اصل بودن کالا، سلامت فیزیکی، قیمت مناسب، تحویل فوری و مهلت تست دارند، می توانند آن را از فروشگاه اینترنتی آترین کالا تهیه نمایند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

این نوع پنل نه به اندازه پنل IPS زاویه دید دارد و نه به اندازه پنل VA کنتراست دارد. در واقع پنل ADS مابین این دو نوع پنل از نظر قابلیت قرار می گیرد و کارایی متناسبی دارد. عمق نمایش داده در آن 8 بیت بوده و رنج نمایش رنگ بالایی را ارائه می دهد. به تغییرات فریم حساس است و به عبارتی زمان پاسخگویی در آن کم می باشد. تلویزیون ال جی UP8000 از پنل ADS استفاده می کند و نورپردازی مستقیم دارد.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


با وجود تلویزیون ال جی UP7750 دیگر نیاز به خیلی از محصولات دیگر را از دست می دهید زیرا 75UP7750 ال جی تنها یک تلویزیون نیست و تنها برای تماشای فیلم تولید نشده است. اگر می خواهید بیشتر با تلویزیون UP7750 آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که حتما ادامه ی مطلب را بخوانید. اگر شما خریدار هم نباشید و قصد خرید تلویزیون نداشته باشید باز امکان دارد که وسوسه شوید و نخواهید که چنین تلویزیونی را از دست بدهید. تلویزیون ال جی UP7750 دارای طراحی بسیار شیکی می باشد و هر کسی را مجذوب خود می کند. برخورداری از ظاهر زیبا یکی از معیار های کاربران برای خرید یک محصول است. محصولی که از ظاهر خوبی برخوردار است حس خوبی به بیننده القا می کند و میل به داشتن آن را افزایش می دهد.


دستیار صوتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و تلویزیون خود را با صدای خود با یک صفحه اصلی کاملاً جدید کنترل کنید تا راحت تر باشید. تلویزیون نانوسل ال‌جی تجربه‌ای هیجان‌انگیز در روز مسابقه ارائه می‌دهد. صدای فراگیر بلوتوث فضای کامل استادیوم را به خانه شما می‌آورد، در حالی که هشدارهای ورزشی شما را از آخرین اخبار تیم‌های مورد علاقه‌تان به‌روز نگه می‌دارد. با حدود 8 میلیون پیکسل، تلویزیون 4K تصویری واقعی را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی واضح تر و دقیق تر از تلویزیون HD استاندارد شما است. در تلویزیون نانوسل، وضوح واقعی 4K با فناوری نانوسل تکمیل می‌شود تا تجربه‌ی 4K فراتر از استانداردهای بین‌المللی داشته باشد. اندازه می گیرد، سپس پردازنده به طور دقیق نگاشت تن پویا را برای روشنایی مطلوب صفحه تنظیم می کند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

نا گفته نماند بر روی فریم پایینی این تلویزیون اسم برند ال جی حکاکی شده است. برند ال جی با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو سل و کیفیت تصویر 4K انقلاب بزرگی در زمینه‌ وضوح و شفافیت تصویر برپا کرده است. لامپ های ال ای دی در برد نورپردازی پراکنده اند و نوع نورپردازی آن ها از نوع مستیق و یا Direct می باشد. نوع پنل ADS در این تلویزیون زاویه دید بالا دارد و کنتراست کمی را ایجاد می کند. کنتراست برای نمایش فیلم ها در فضای کم نور مناسب است که این تلویزیون در آن زیاد کارا نیست یعنی نمی تواند به مانند تلویزیون های بالارده، نمایش خیره کننده ای داشته باشد. در حالی که نرم افزاری به تازگی به بازار آمده است یک تلفیق خوب از صفحه گجت با صفحه تلویزیون به شما میدهد.از طریق این نرم افزار شما می توانید همزمان با تماشاییک برنامه تلویزیونی، با دوستان خود در این مورد بحث و گفتگو نمایید.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


این تلویزیون مجهز به ریموت کنترل جادویی بوده و می توانید از امکانات آن بهرمند شوید. تلویزیون 75UN7180 دارای تکنولوژی ALLM نیز است و برای اتصال به کنسول و بازی کردن مناسب است. و با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی در انتخاب مناسب ترین کالاها، بهمشتریان کمک نماید.



تمام تلاش ما بر این هست‌ که قیمت های درج شده در سایت از قیمت مصرف کننده پایین تر باشد. اعتبار و اطلاعات فروشگاه های بانه از فروشگاه های گناوه بسیار بالاتر است. حتی المکان سعی کنید به ترتیب از بکلایت های مینی ال ای دی یا همان “Mini LED” ، فول اری یا همان “FALD”، اج یا همان “Edge-lit” و در نهایت دایرکت باشد . در ادامه به بهترین برند ها و تولیداتشون همراه با برتری ها و ضعف هاشون و اینکه متناسب چه بودجه و استفاده ای هستن به طور کامل میپردازیم. از دیگر مزیت‌هایش هم این است که لازم نیست حتماً آن را به سمت تلویزیون بگیرید و در هر جهتی که باشد سیگنال‌های خود را ارسال خواهد کرد.


قابلیت Filmmaker Mode مشخصات فریم های تصویر و موتور پردازشگر آن را به نحوی تنظیم می کند تا کاربران بتوانند فیلم ها را همانگونه که توسط کارگردان ضبط شده اند، ببینند. نتیجه ی این دو قابلیت، نمایش واقعی تر و رضایت بخش تر فیلم ها و سریال ها می باشد. در واقع تکنولوژی AI Brightness Control کمک می کند تا بر اساس نور محیط به کنترل نور صفحه نمایش بپردازد. با استفاده از دیگر قابلیت ها می توانید دستگاه های تلفن همراه خود را به آن متصل نمایید و فرقی نمی کند که برند گوشی موبایل شما چه چیزی باشد.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


تلویزیون سامسونگ مدل TU8000 دارای رزولوشن بالای ۳۸۴۰×۲۱۶۰ می باشد. صفحه نمایش آن با بیش از ۸ میلیون پیکسل، ریزترین نقاط تصاویر را به طور شگفت انگیزی نمایش می دهد. تلویزیون‌های اولد ال جی در مقایسه با تلویزیون‌های کولد شرکت سامسونگ در انداز‌ه‌های کوچک‌تری طراحی و ساخته می‌شوند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

پایه هلالی آن به شما این امکان را می دهد تا روی هر نوع دکوری آن را قرار دهید . علاوه بر این در ColourPrime از آخرین فناوری های فیلترینگ سبک و مجموعه رنگ ها استفاده شده که طیفی وسیع از رنگ ها را به بیننده می دهد و باعث می شود همواره طبیعی ترین رنگ ها به نمایش در آید. تلویزیون 75UH855V همانند سایر تلویزیون هایی که از سال 2016 به بعد تولید شده اند. تلویزیون 75UH855V ضمن پشتیبانی از HDR Dolby Vision از HDR10 نیز پشتیبانی می کند که هرکدام به ترتیب محبوب ترین و رایج ترین های فرمت HDR هستند و توسط بزرگترین و شرکت ها و استودیو های جهان تایید شده اند. دفترچه راه اندازی و نصب آن دارای تصویر می باشد و از روی تصویر آن نیز همه چیز گویا است. همچنین می توانید به کمک موبایل خود متن های انگلیسی را به راحتی ترجمه کرده و منظور آن را متوجه شوید.


تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند. متن نمایش داده در تمامی محصولات و قابل تغییر از بخش تنظیمات پوسته می باشد. کیفیت تصویر تلویزیون GTV-75MU722N برند جی پلاس 4K است که وضوح تصویر بالایی، حتی در فواصل نزدیک، دارد. شاید بد نباشد بدانید که این کیفیت تصویر رزولوشن 2160 ×3840 پیکسل دارد؛ به این معنی که رزولوشن آن ۴ برابر بیشتر از تلویزیون‌های Full HD است. ماشین ظرفشویی بوش SMS68TI20Mدر این ظرفشویی وجود موتور قدرتمند, طراحی جذاب و شیک, قابلیت های به روز و امکانات جدید و کاربردی گواه بر اعتبار این محصول می باشد.صدای کم این ماشین از ویژگی های بارز آن بوده است. این نمایشگر 43 اینچ مناسب برای محیط‌های نسبتا بزرگ و اتاق خواب و محل کار مناسب می‌باشد به علاوه اگر تمایل داشتید می‌توانید این فریم شیک و ظریف را بر روی دیوار نصب کنید و حال و هوای منزل خود را متحول کنید.


البته منظورمان از هماهنگی مواری همچون کیفیت ریموت کنترل و کارایی آن است. سونی همچنان به استفاده از طراحی ریموت کنترل های قدیمی اصرار دارد به گونه ای که وقتی ریموت کنترل یک تلویزیون سونی 2021 را می بینیم تفاوت خاصی با ریموت های ده سال پیش این برند ندارند. سونی تقریبا هیچ نوآوری در این ریموت کنترل به خرج نداده است و به جز چند دکمه میانبر، نکته مثبت خاصی در ریموت وجود ندارد. ریموت دارای میانبر هایی برای دسترسی به شبکه های پخش استریم نتفلیکس، آمازون پرایم ویدئو، دیزنی پلاس و یوتیوب است. همچنین دکمه ای برای استفاده از دستیار صوتی گوگل وجود دارد که با فشردن آن میکروفون فعال شده و می توانید از Google Assistant استفاده کنید.


تلویزیون ال جی نانو 75


پورت LAN و یا وای فای شما را به دنیای نامحدود اینترنت سوق می دهد که با استفاده از مرورگر وب می توانید به جستجوی ناشناخته ها بپردازید. در کل با قابلیت های متنوع صوتی و تصویری این تلویزیون 4K می توان از امکانات دنیای مدرن صدا و تصویر بهره برد. محیط ها و سالن های بزرگ، نیازمند نمایشگرهای بزرگ هستند تا بتوانند محتوا را دقیق و با وضوح کامل به نمایش مخاطبان درآورند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

چون آن ها ویژگی های تصاویر مانند تعداد پیکسل، رنگ و کنتراست را صحنه به صحنه تنظیم می کنند. چگونه اعتماد کنیم ؟ مهم ترین سؤال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد. ،Al Brightness control در بالا بردن کیفیت تصاویر تاثیر بسزایی دارند. نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟ با ما در واتس‌آپ در ارتباط باشید. ولی پیشنهاد میکنم برای راهنمایی های بیشتر با مشاورین تخصصی ما تماس بگیرین تا اطلاعات کامل رو در خدمتتون قرار دهند.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


تلویزیون ال جی 50UN7340 با تولید در سال 2020 از کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، فرمت استاندارد HDR، موتور پردازشگر تصویر چهار هسته‌ای، قدرت خروجی صدا 20 وات بهره... در مجموع با وجود این قابلیت سیستم صوتی 2 کاناله شما تبدیل به کانال four.zero می شود و از شنیدن صدایی فراگیر لذت خواهید برد. فاکتورهای مختلفی از جمله ابعاد، مشخصات فنی، کیفیت تصویر، تکنولوژی ساخت، برند تلویزیون و فروشگاهی برای خرید تلویزیون 4K وجود دارد.این فاکتورها بر قیمت نهایی محصول تاثیرگذار خواهد بود. فروشگاه ما با صداقتی که سال ها در کار خود داشته و قیمت های مقرون به صرفه شما را از بابت خریدی مطمئن آسوده خاطر خواهد کرد.



کمپانی ال جی یکسری امکانات دیگر را در تلویزیون 43LK5910 قرار داده است تا بتواند تصویر خوبی را از اینتلویزیون فول اچ‌دی به معرض دید همگان بگذارد. همچنین با گیرنده‌های دیجیتال DVB – T2 / C / S2 که در خود قرار داده است شبکه‌های آنالوگ داخلی و خارجی را با تنوع بالا برای مخاطبین خود پخش خواهد کرد. همچنین با داشتن مرورگر وب شما به صفحات وب و دیگر صفحات مجازی دسترسی خواهید داشت به علاوه توسط Wi-Fi موجود در این تلویزیون ال جی قابلیت اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می‌شود. این تلویزیون از جستجوی صوتی و دیگر ویژگی های هوشمند پشتیبانی می کند. ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون UP8000 دارای طراحی ارگونومیکی است و دکمه های ژله ای دارد و بسیار خوش دست تر نسبت به ریموت MR20 تلویزیون های 2020 می باشد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 65 اینچی می باشد که صفحه نمایش بزرگ و گسترده ای است.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


همچنین برای تماشای بهترین کیفیت برخی از مهمترین شبکه های پخش اینترنتی همچون نتفلیکس و دیزنی پلاس، به فرمت دالبی ویژن نیاز خواهید داشت. شما نیز می توانید با خریدتلویزیون seventy five اینچ و 4K ال جی مدل 75UK7050از فروشگاه اینترنتیبانه ممتازکیفیت طراحی زیبا را تجربه کنید. شرکت ال جی همانطور که به سایر بخش‌های تلویزیون خوت اهمیت داده، از نظر طراحی زبیا و کیفیت صدا هیچ گونه کمی برای آن نگذاشته است .صدای تلویزیون ال جی 75UK7050 به لطف استفاده از دو بلندگوی 10 واتی وتوان خروجی 20 واتی بسیار مطلوب و راضی کننده است. با سلام، ما این تلویزیون را از نزدیک تست کردیم و در برخورد اول تعجب کردیم! پنل سایز 50 اینچ این تلویزیون IPS است اما بر خلاف تلویزیون های IPS دیگر رنگ مشکی را به خوبی نمایش می داد و کنتراست تصویر آن به نسبت خوب بود.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


فناوری Dolby™ Audio می تواند قدرت و شدت صدا را بالا ببرد تا کاربر با وضوح بیشتر امواج صوتی را بشوند و لذت ببرد. این تلویزیون از سیستم عامل هوشمند اندروید استفاده می کند که بسیار عالی و کاربر پسند است. همچنین به وسیله جست و جوی صوتی شما می توانید هر انچه را که می خواهید فقط با حرف زدن بیان کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما پیدا شود.


حالا حتی می‌توانید فیلم‌های قدیمی و کم کیفیت را با وضوح بالا بر روی نمایشگر تلویزیون ببینید. تلویزیون ال جی 75NANO75 مدل 2021 ازDolby visionو Filmmaker Mode استفاده می کند. در برخی از سریال و فیلم ها قبل از عرضه برای ارتقای سطح کیفیت تغییراتی انجام می شود. این فیلم ها ممکن است با نمایش روی صفحه ی تلویزیون دچار افت کیفیت شوند. تلویزیون ال جی نانوسل NANO81 با بهره گیری از قابلیت FILMMAKER MODE دقیقا حالتی که کارگردان فیلم را ساخته و برای نمایش ارائه داده است را حفظ می کند.

Report this wiki page